

Primăria Municipiului Zalău, prin Direcția de Asistență Socială, informează cetățenii cu privire la posibilitatea de a transmite propuneri privind nevoile sociale identificate la nivelul comunității, precum și sugestii pentru dezvoltarea sau înființarea de servicii sociale care să răspundă acestor nevoi.
În temeiul articolelor 112 alin. (3) lit. c), d), g) și 119 alin. (1) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare, precum și al articolului 7, lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 797/2017, care prevede evaluarea nevoilor sociale ale populației din unitatea administrativ teritorială în vederea identificării familiilor și persoanelor aflate în dificultate, precum și a cauzelor care au generat situațiile de risc și excluziune socială.
Propunerile pot fi transmise până la data de 31 august 2025, la:
Compartimentul Comunicare – Registratură – Relații cu Publicul și Evaluare Inițială, din cadrul Direcției de Asistență Socială Zalău.
Împreună putem construi o comunitate mai solidară și mai bine pregătită pentru a răspunde nevoilor tuturor cetățenilor!