

Controlul a vizat aspecte care tin exclusiv de relatia contractuala dintre CAS Salaj si Serviciul de Ambulanta: respectarea de catre furnizor a conditiilor existente in momentul evaluarii referitor la organizare, structura de personal, informarea asiguratilor, asigurarea serviciilor; verificarea respectarii de catre furnizor a clauzelor contractuale referitoare la organizarea si calitatea serviciului medical; concordanta intre serviciile medicale contractate, raportate de furnizor si decontate de CAS si serviciile consemnate in evidentele specifice existente la furnizor.
In urma controlului au rezultat si cateva nereguli: furnizorul nu are organizat jurnalul de bord pentru toate autovehiculele cu care a intrat in contrtact cu CAS, iar pentru cele la care este organizat, nu este tinut zilnic; furnizorul nu raporteaza activitatea realizata separate pentru asigurati, cei care au suferit accidente de munca, posesori ai cardului european, beneficiari ai unor acorduri si intelegeri incheiate de Romania cu alte state; furnizorul nu solicita de la pacienti documentele justificative pentru atestarea calitatii de asigurat, un numar mare de servicii raportate fara completarea CNP-ului pacientului; unele jurnale de bord completate superficial; neasigurarea structurii echipajelor prevazuta in normative.
Au fost dispuse masuri prin care furnizorul sa remedieze toate deficientele constatate, iar pentru acele abateri care constituie incalcari ale obligatiilor contractuale s-a calculat, potrivit legii, un procent de 1% din valoarea contractului pe lunile respective, procent ce urmeaza a fi retinut din platile viitoare, in total valoarea de 22.371 lei.