
Situația centralizatoare aratã faptul cã serviciile publice deconcentrate și-au propus un numãr de 155 acțiuni care sã se deruleze în cursul anului 2014, din care 151 au fost realizate integral, reprezentând un procent de 97,4 % din total, din care 3 acțiuni realizate parțtial (1,9 %) si 1 actiuni nerealizate (0,7%).
Acțiunile realizate parțial au grad de implementare între 60,0% – 90,0 % și se înregistreazã la:
Administrația Județeanã a Finanțelor Publice Sãlaj:
1. Activitatea de recuperare a creanțelor bugetului general consolidat:
– Un numãr semnificativ de contribuabili apeleazã la înlesniri fiscale respectiv eșalonarea la platã a obligatiilor fiscale sau se aflã în procedura insolvenței. În aceste cazuri se suspendã executarea silitã.
2. Activitatea de inspectii fiscale la contribuabili persoane juridice și persoane fizice:
– Nerealizarea acestei actiuni propuse se datoreazã faptului cã s-au încheiat acþiuni cu grad de dificultate care au necesitat fond mai mare de timp ceea ce se reflectã și în creºterea obligaþiilor fiscale suplimentare stabilite (valoare).
– Totodatã, cinci echipe au fost delegate pentru efectuarea de inspecþii fiscale la contribuabili mari si contribuabili mijlocii in Bucuresti, Oradea, Cluj-Napoca, acþiuni ce necesitã un fond mare de timp.
Agenția Județeanã pentru Ocuparea Forței de Muncã Sãlaj
1. Activitatea de Organizare a Bursei Locurilor de muncã pentru Absolvenți.
– 150 de persoane aflate în cãutarea unui loc de muncã au participat la bursã și au fost încadrate doar 53 persoane reprezentand un procent de 35 % din numãrul celor prezenți.
Casa Județeanã de Asigurãri de Sãnãtate Sãlaj
1. Activitatea de Implementarea dosarului electronic al pacientului.
– Se specificã faptul cã nu este reglementat un termen de început și de finalizare a programului. Este în curs de testare la nivel național
Concluzie:
Se apreciazã activitatea desfașuratã în cursul anului 2014 de cãtre serviciile publice deconcentrate precum și asupra faptului cã nu s-au întampinat și îinregistrat probleme deosebite.