DISCUTII APRINSE DESPRE PREZERVATIVE SI LAME DE RAS

URAAAA! AU INVINS
17 februarie 2015
TRANSURBIS LA UN PAS DE MOARTE
17 februarie 2015

DISCUTII APRINSE DESPRE PREZERVATIVE SI LAME DE RAS

Prezervativele, lamele de ras si tigarile fac parte din categoria produselor

complementare presei. Asa ne-a explicat doamna viceprimar de Zalau, in functie Daniela Cota, care a aparat cu interes afacerea la care a fost actionara. Consilierii au fost cei care au propus incetarea contractelor pentru chioscurile de ziare care vand aceste articole ce nu apar in contractele actuale, mai ales ca cei care nu au participat pentru obtinerea unor spatii la aceste chioscuri sunt nedreptatiti ca nu au stiut ca pot vinde si altceva decat ziare si papetarie. Din declaratiile doamnei vice am putea intelege ca daca cineva citeste un articol despre SIDA, atunci complementar ar fi bine sa cumpere un prezervativ pentru prevenirea imbolnavirii, sau daca este vorba de incetarea focului in zonele de razboi, atunci neaparat trebuie cumparat un pachet de tigari pentru a fuma pipa pacii. Asadar am recomanda sa se mai vanda si alte produse care apar in articolele din reviste si incet incet aceste chioscuri vor putea deveni supermarketuri sau supermarketurile sa se denumeasca chioscuri mari de ziare. Doamna Cota a recomandat consultarea DEX-ului, iar noi am gasit despre produse complementare urmatoarea definitie: „Produse care se comercializeaza separat dar care se afla in relatie de asociere, respectiv cresterea consumului unuia dintre ele antreneaza cresterea consumului celuilalt cresterea pretului unui produs va genera scaderea cererii pentru celalalt, si invers.”

 

Poate de vina sunt juristii de la primaria Zalau care au redactat contractul de inchiriere, deoarece au lasat o portita de scapare, sau poate asa trebuia sa fie in momentul respectiv pentru a nu participa multa lume la licitatie.

Vom vedea daca se anuleaza contractele de inchiriere, asa cum ar trebui sa se intample si sa se faca licitatii noi, iar pe viitor sa se specifice clar ce se poate si ce nu se poate vinde in aceste chioscuri care seamana din ce in ce mai mult cu cele pe care primaria le-a desfiintat spre bucuria celui mai mare detinator de chioscuri de ziare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *