

Având în vedere prevederile art. 93 alin.(7) din Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii, prin care casa teritorială de pensii comunică angajatorului o informare cu privire la emiterea deciziei de pensionare pentru limită de vârstă, anticipată sau invaliditate, informare necesară în aplicarea legislației în vigoare privind încetarea contractului de muncă sau, după caz, a raportului de serviciu, vă rugăm să menționați în cuprinsul adresei de identificare a angajatorului și adresa de e-mail, adresă pe care o utilizați și în relaționarea cu alte instituții (ANAF, etc.), făcând astfel posibilă eliminarea costurilor necesare transmiterii acestor informări prin intermediul Companiei Naționale Poșta Română S.A..
Aceste elemente vor fi cuprinse obligatoriu în adeverința pe care angajatorul o eliberează la solicitarea angajatului care dorește să depună dosarul de pensie, conform prevederilor art. 61 alin.(1) litera s) din Normele de aplicare a Legii nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii, aprobate prin H.G. nr. 181/2024.
Casa Județeană de Pensii Sălaj