BRAVO, KATE!!! MENTIUNE la etapa nationala a Concursului National „MEMORIA HOLOCAUSTULUI”!!! Mândri de tine si de doamna profesoara ANCA PUIE!!! BRAVO SALAJUL!!! BRAVO „POROLISSUM”!

La Multi Ani Marton Edita!
9 iulie 2022
La Multi Ani Misinszki David!
11 iulie 2022

BRAVO, KATE!!! MENTIUNE la etapa nationala a Concursului National „MEMORIA HOLOCAUSTULUI”!!! Mândri de tine si de doamna profesoara ANCA PUIE!!! BRAVO SALAJUL!!! BRAVO „POROLISSUM”!

Unic în Europa, concursul „Memoria Holocaustului” și-a desemnat premianții (elevi de gimnaziu și liceu)

În perioada 6 – 8 iulie, Universitatea De Stiinte Agronomice Si Medicina Veterinara Bucuresti (USAMV) a fost gazda etapei naționale a Concursului „Memoria Holocaustului” (gimnaziu și liceu), competiție care a reunit participanți din 38 de județe ale țării, inclusiv Municipiul București.

Sorin Mihai Cimpeanu, ministrul Educației:

„Astăzi, 8 iulie, a avut loc festivitatea de premiere, în cadrul căreia, alături de dr. Alexandru Florian, Director General Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania Elie Wiesel, reprezentanți ai Ambasadei Statelor Unite ale Americii și ai altor ambasade, am premiat și felicitat elevii câștigători.

Cu acest prilej, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București a anunțat că va tripla valoarea tuturor premiilor în bani acordate elevilor. De asemenea, U.S. Embassy Bucharest și-a exprimat intenția de a organiza o expoziție temporară în sediul propriu cu lucrările artistice realizate de elevi în cadrul acestui concurs.

Ediția 2022 are o semnificație aparte, întrucât în acest an a fost aprobată introducerea cursului «Istoria evreilor. Holocaustul» în trunchiul comun/planurile-cadru de învățământ.”

Organizat de Ministerul Educației, în colaborare cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, concursul este unic în Europa și pune în valoare creativitatea elevilor, având următoarele obiective:

1. Prezentarea și înțelegerea problematicii Holocaustului, a consecințelor și a semnificației acestuia prin încălcarea brutală și violentă a drepturilor fundamentale ale oamenilor și, în principal, a dreptului primar natural al omului – dreptul la viață.

2. Formarea şi dezvoltarea unui comportament tolerant, democratic, a spiritului civic, a acceptării diversității, a deprinderilor de participare la viața unei societăți lipsită de orice fel de manifestări de rasism, violență, discriminare, intoleranță și antisemitism.

3. Cultivarea abilităților elevilor de înțelegere a complexității lumii contemporane, de acceptare necondiționată a celuilalt, de comportament dezirabil într-o societate democratică.

4. Evaluarea competențelor elevilor privind înțelegerea modului în care mass-media, în toate formele sale, prezintă acest fenomen istoric.

5. Cunoașterea, interpretarea și evaluarea semnificației surselor istorice de diferite tipuri.

6. Evaluarea unor forme originale de manifestare a elevilor în domeniul literaturii și educației plastice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *