111 ani de istorie a pașaportului românesc și 15 ani de biometrie de la lansarea primul pașaport electronic românesc

USR Sălaj: -venim cu o propunere de transformare profesionistă a României
15 martie 2023
Lucian Bode: -La mulți ani tuturor polițiștilor! La mulți ani Poliției Române!
24 martie 2023

111 ani de istorie a pașaportului românesc și 15 ani de biometrie de la lansarea primul pașaport electronic românesc

Peste câteva zile aniversăm 111 ani de istorie a pașaportului românesc și 15 ani de biometrie de la lansarea primul pașaport electronic românesc.

Astăzi, în cadrul unui eveniment aniversar dedicat Zilei Pașaportului Românesc, am premiat performanța și am lansat cu sprijinul Romfilatelia o emisiune de timbre având ca temă primul pașaport electronic românesc.

Pașaportul românesc a parcurs un amplu proces de modernizare, în urma căruia beneficiem de o generație de pașapoarte care se ridică la cele mai înalte standarde, la nivel internațional, în ceea ce privește securitatea documentelor de călătorie.

Unul dintre obiectivele MAI este digitalizarea serviciilor publice. Astfel, structurile de pașapoarte au reușit să valorifice instrumentele digitale, Direcția Generală de Pașapoarte fiind printre primele structuri guvernamentale care a introdus facilități moderne pentru cetățeni.

Anul acesta, începând cu data de 20 martie, se va mai face un pas pe acest drum al digitalizării, urmând să lansăm un nou serviciu pentru cetățeni. Astfel, serviciul de programare online pentru depunerea cererilor de pașapoarte va fi disponibil și prin intermediul HUB-ului de servicii al MAI.

Serviciul va permite efectuarea unei programări începând cu ziua curentă, pentru o perioadă de 90 de zile calendaristice. Însă am încredere că progresele înregistrate până în prezent nu se vor opri aici.

Prin promovarea de proiecte inovative, structurile de pașapoarte au dovedit o capacitate mare de adaptabilitate, profesionalism și implicare în oferirea de servicii publice eficiente, moderne și de calitate.

Îi felicit pentru aceste realizări si le urez succes în proiectele viitoare!

Cetățeanul va fi și pe mai departe în centrul preocupărilor structurilor MAI, iar cea mai bună evaluare rămâne gradul de satisfacție al locuitorilor țării noastre în raport cu eficiența și calitatea activității prestate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *