128 de pătuțuri noi și 10.450 de lenjerii de pat donate maternităților din România

Primarul Colombo
10 iulie 2018
Furtuna a rupt acoperisul unui bloc in Jibou
10 iulie 2018

128 de pătuțuri noi și 10.450 de lenjerii de pat donate maternităților din România

128 de pătuțuri noi și 10.450 de lenjerii de pat donate maternităților din România, din partea Crucii Roșii Române, P&G și PROFI

București, 10 iulie 2018: Campania ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”, desfășurată în cadrul parteneriatului dintre Procter&Gamble, PROFI și Crucea Roșie Română, s-a finalizat prin dotarea a 48 de maternități de stat din România cu 128 de pătuțuri noi și 10.450 de lenjerii de pat. Proiectul a debutat în luna iunie 2017, și a avut loc în două etape, menite să le ofere nou-născuților confortul necesar în primele zile de viață.

 

„Inițiativa pe care o derulăm cu sprjinul P&G și PROFI nu doar că le oferă bebelușilor un bun-venit confortabil pe lume, ci stimulează și spiritul civic, încurajându-i pe oameni să se implice în viața comunității”,  a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Etapa a doua a campaniei, desfășurată în perioada aprilie – iunie 2018 în magazinele PROFI, le-a adus bebelușilor 48 de pătuțuri noi și 2.850 lenjerii de pat. Această continuare vine după succesul înregistrat de prima etapă, derulată din iunie până în septembrie 2017, când peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat au fost donate către 41 de maternități din țară. Cu sprijinul renumelui brandurilor sale – Ariel, Lenor și Pampers – P&G a dedicat resurse importante pentru ca această campanie să le ofere condiții îmbunătățite bebelușilor din cât mai multe localități din țară, în momentul venirii pe lume. Fondurile programului au fost colectate din vânzarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante la campanie. Identificarea nevoilor imediate din maternitățile de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române și al voluntarilor organizației.

Aceasta este cea mai bună dovadă că atunci când branduri puternice, ONG-uri și retaileri își unesc forțele, pot avea un impact pozitiv în comunități și pot fi o forță a binelui, o forță pentru dezvoltare. ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”, campania semnată de P&G, PROFI și Crucea Roșie Română, își pune amprenta asupra etapei în care cei mai mici membri ai comunității se alătură acesteia și le urează un călduros bun venit pe lume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *