APROXIMATIV 350 DE PERSOANE VOR SĂ FIE AGENȚI DE ORDINE PUBLICĂ ÎN POLIȚIA SĂLĂJEANĂ

DE LUNI AU INCEPUT PARCARILE PE DOUA LOCURI
11 aprilie 2016
IMPORTANT! BURSA GENERALA A LOCURILOR DE MUNCA
12 aprilie 2016

APROXIMATIV 350 DE PERSOANE VOR SĂ FIE AGENȚI DE ORDINE PUBLICĂ ÎN POLIȚIA SĂLĂJEANĂ

Vineri, 8 aprilie, s-au încheiat înscrierile la concursul pentru ocuparea posturilor de agenți de ordine publică, organizat pentru

completarea deficitului de personal existent la nivelul Poliţiei Române.

 

26.035 de persoane s-au înscris pe cele 1.853 de posturi destinate angajărilor din sursă externă.

La Inspectoratul de Poliţie Judeţean Sălaj s-au înscris 343 de persoane pe cele 22 posturi scoase la concurs. Cea mai mare concurență este pentru ocuparea postului de agent de ordine publică în comuna Horoatu Crasnei, unde  s-au înscris 33 de candidați. Trei dintre foștii noştri colegi doresc să ocupe postul scos la concurs pentru reîncadrare.

Dosarele de recrutare vor fi depuse, în volum complet, până la data de 15 aprilie, în zile lucrătoare, la structura de resurse umane a unităţii unde s-au înscris şi vor cuprinde următoarele documente:

• cererea de înscriere şi CV;

• copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (copii legalizate a diplomei de bacalaureat și a foii matricole);

• copii ale actului de identitate, carnetului de muncă şi, dacă este cazul, livretului militar;

• copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;

• autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;

• cazierul judiciar;

• caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;

• 3 fotografii tip buletin de identitate;

• două fotografii color 9 x 12 cm;

• fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;

• declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare

• copia permisului de conducere;

După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de recrutare va analiza candidaturile, urmând a se pronunța cu privire la validarea/invalidarea acestora, lista candidaților ale căror dosare au fost acceptate, precum și lista candidaților a căror candidatură a fost invalidată, urmând a fi postată pe pagina de Internet a Poliției Române, www.politiaromana.ro, Secțiunea carieră – Posturi scoase la concurs (adresa http://www.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs), precum și la avizierul și pagina de Internet a unităților teritoriale de recrutare.

La concurs pot participa numai candidaţii ale căror dosare de recrutare sunt complete şi corect întocmite.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane, telefon 0260/661285 interior 20119 şi pe site-ul http://sj.politiaromana.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *