Cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun în țară la serviciile publice comunitare de pașapoarte exclusiv în baza unor programări on-line

Activitățile specifice de înmatriculare și preschimbare a permiselor de conducere se soluționează exclusiv în baza unei programări online
11 martie 2020
Activitatea de audiențe va fi suspendata la Casele de Pensii
11 martie 2020

Cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun în țară la serviciile publice comunitare de pașapoarte exclusiv în baza unor programări on-line

”  Vă informăm că, în perioada 11-31.03.2020, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun în țară la serviciile publice comunitare de pașapoarte, exclusiv în baza unor programări on-line.

Programările online vor fi efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.

Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.

Accesul în locații în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor va fi permis doar solicitanților și, după caz, reprezentanților legali ai acestora, în baza programărilor online și a documentului de identitate, în original.

În ceea ce privește ridicarea pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare, accesul în locații se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii și a documentului de identitate, în original.

Recomandăm cetățenilor să opteze pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice prin serviciile de curierat – cheltuieli de expediţie 8 lei + TVA.

Serviciile pentru care nu se fac programări online, solicitate atât Direcției Generale de Pașapoarte, cât și serviciilor publice comunitare de pașapoarte, vor fi efectuate exclusiv prin corespondență poștală sau e-mail (adeverințe, furnizări de date din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple, petiții și informații de interes public).

Accesul la ghișeele de relații cu publicul ale Direcției Generale de Pașapoarte și serviciilor publice comunitare de pașapoarte, în vederea ridicării adeverințelor solicitate prin intermediul poștei electronice, se face în baza documentului de identitate, în original.

Activitățile de audiență, atât la sediul Direcției Generale de Pașapoarte, cât și la sediile serviciilor publice comunitare de pașapoarte, vor fi suspendate în perioada 11-31.03.2020.În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior.  „

Florina Man – purtător de cuvânt Prefectura Sălaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *