Compania de Apă Someș recomandă clienților utilizarea platformei online MyCAS

NOUA STRATEGIE DE DEZVOLTARE A JUDEȚULUI SĂLAJ, LANSATĂ ÎN CONSULTARE PUBLICĂ
12 octombrie 2021
Masina a luat foc in Zalau
13 octombrie 2021

Compania de Apă Someș recomandă clienților utilizarea platformei online MyCAS

Platforma on-line pentru relații cu clienții a Companiei de Apă Someș S.A. – MyCAS(#MyCAS #StauAcasa), disponibilă pe pagina web a societății www.casomes.ro are, din luna Martie 2021, noi funcționalități care permit utilizatorilor existenți și potentiali ai operatorului regional să renunțe la deplasările în persoană la sediile noastre, evitând timpii de așteptare și permițând totodată gestionarea de la distanță a relației contractuale.

Pe lângă posibilitatea de vizualizare și plată on-line a facturilor, noile functionalități MyCAS permit transmiterea documentației și obținerea contractului de prestare a serviciului on-line; transmiterea documentației și obținerea avizelor tehnice și a recepțiilor online;

Platforma este disponibilă atât pentru desktop (calculator) cât și ca aplicație (app) pentru dispozitivele mobile, atât pentru iOS cât și pentru Android, care pot fi descărcate gratuit din App Store sau Google Play.

Funcționalitățile sunt disponibile tuturor utilizatorilor din aria deservită în județele Cluj și Sălaj.

Încurajăm toți utilizatorii să utilizeze noua platformă onlineși să renunțe, mai ales în această perioadă, la deplasările în persoană la sediile Companiei pentru plata serviciilor, contractarea și obținerea avizelor.

Biroul Relații Publice și mass-media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.