DGFP Sălaj reaminteşte contribuabililor persoane fizice şi juridice, care au calitatea de angajator, că începând cu luna august a 2011, Declaraţia 112 privind plata contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa angajaţilor asiguraţi se va depune numai online, fapt pentru
care este necesară obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică.
Certificatul se obţine de la unul din cei trei furnizori de servicii de
certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.
Lista furnizorilor este publicată pe website-urile Ministerului Comunicaţiilor şi
Societăţii Informaţionale, la adresa www.mcsi.ro, secţiunea Registrul furnizorilor
de servicii de certificare, şi Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF),
www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Informaţii depunere
declaraţii.
Termenul de depunere a Declaraţiei 112 pentru obligaţiile declarative
aferente lunii iulie este 25 august.
Compartimentul de Presă