Defectiunea aparuta la conducta de gaz a fost remediata

Campanie de prevenire a pornografiei infantile pe internet
14 februarie 2011
Pregatirea presedintilor Comitetelor Locale pentru Situatii de Urgenta
15 februarie 2011

Defectiunea aparuta la conducta de gaz a fost remediata

E.ON Gaz Distribuţie a demarat operaţiunile de reluare a alimentării cu gaze naturale în municipiul Zalău şi localitatea Crişeni. Consumatorii sunt rugaţi ca la momentul reluării alimentării cu gaze
naturale să supravegheze modul de ardere a acestora cel puţin 30 de minute.

E.ON Gaz Distribuţie a remediat defecţiunea apărută pe conducta care alimentează cu gaze naturale municipiul Zalău şi localitatea Crişeni.

Astfel, începând cu orele 19:30, echipele companiei au demarat operaţiunile de reluare a alimentării cu gaze naturale în municipiul Zalău şi localitatea Crişeni. Datorită măsurilor de siguranţă care trebuie luate în astfel de situaţii, reluarea se va efectua treptat, zonă cu zonă. Intenţia noastră este de a repune în funcţiune toţi consumatorii în această seară. Din motive de siguranţă, gazul va rămâne închis la consumatorii care nu vor fi găsiţi acasă.
Odată reveniţi acasă, aceştia sunt rugaţi să ne contacteze, la numerele de telefon menţionate mai jos, pentru ca echipele noastre de intervenţie să poată efectua repunerea în funcţiune şi a acestora.

Compania noastră solicită consumatorilor din municipiul Zalău şi localitatea Crişeni, ca odată cu reluarea alimentării cu gaze naturale să supravegheze modul de ardere a acestora cel puţin 30 de minute.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie la unul dintre numerele de telefon:

0265.200.928
(număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful
operatorului din toate celelalte reţele de telefonie)
sau
0800.800.928
(număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).

Compania E.ON Gaz Distribuţie regretă disconfortul creat, îi asigură pe consumatori că a depus toate eforturile pentru ca această situaţie să fie remediată cât mai repede posibil şi le mulţumeşte pentru înţelegere.

Departamentul Comunicare şi Relaţii Publice
E.ON România

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *