Direcţia Generală a Finanţelor Publice Sălaj reaminteşte angajatorilor că, începând cu 1 iulie 2011 Declaraţia 112 privind plata contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa angajaţilor asiguraţi se va depune numai online, pentru aceasta fiind necesară obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică.
Certificatul se poate procura de la unul din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică. Lista furnizorilor este publicată pe website-urile Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, la adresa www.mcsi.ro, secţiunea Registrul furnizorilor de servicii de certificare, şi Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Informaţii depunere declaraţii.
Ultima declaraţie care se mai poate depune la ghişeu este cea aferentă lunii mai, cu termen de depunere de 25 iunie.