În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
1.2. Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.
Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:
2.1. Internet banking;
2.2. www.ghiseul.ro;
Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60 sau la numărul AJFP Sălaj- Biroul de Asistență Contribuabili- 0260661117
Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
10.03.2020 Compartimentul de Comunicare