În perioada 11-15 februarie 2013, inspectorii școlari efectuează o nouă inspecție tematică, în unitățile de învățământ sălăjene. Tema
inspecției o reprezintă Organizarea activității manageriale și didactice.
Printre aspectele verificate de inspectori, se numără:
• Validarea situației școlare pe semestrul I, al anului școlar 2012-2013;
• Modul în carea s-a realizat proiectarea și organizarea activității didactice, pe semestrul al II-lea,
al anului 2012-2013;
• Organizarea consultațiilor pentru disciplinele de examen;
• Situația notelor la disciplinele de examen, pentru clasele a VIII-a și a XII-a, în vederea
îmbunătățirii rezultatelor la Evaluarea Națională / Bacalaureat;
• Statistica programelor de formare, urmate de cadrele didactice, în ultimii ani;
• Proiectarea și efectuarea asistențelor la ore de către directorii unităților de învățământ;
• Activitatea de consiliere și orientare (vor fi verificate documentele dirigintelui, se va discuta cu
elevii și se va asista la o oră de diriginție)
La finalul activității de inspecție, inspectorii vor întocmi o notă de control și vor prezenta Consiliului de
Administrație sau Consiliului Profesoral recomandările și concluziile inspecției. În funcție de situația
constatată, la fața locului, inspectorii vor solicita managerului unității școlare elaborarea unui Plan de
măsuri remediale.
Marcel Lucaciu,
purtător de cuvânt al Inspectoratului Școlar Județean Sălaj