Masuri coronavirus in Sălaj

Doi barbati prinsi la taiat ilegal de lemne
27 februarie 2020
Situația unităților de învățământ preuniversitar din județul Sălaj care au suspendate temporar cursurile
27 februarie 2020

Masuri coronavirus in Sălaj

În urma ședinței extraordinare a C.J.S.U. Sălaj întrunite în data de 26 februarie 2020, ora 13,00, au fost stabilite și adoptate o serie de măsuri suplimentare adoptate la nivel județean, privind gestionarea situației intervenite în contextul răspândirii noului coronavirus – 2019-nCoV.

Acestea sunt următoarele:

  • Procedura comună privind abordarea pacientului suspect de infectare/ contact cu coronavirus – 2019-nCoV.
  • Procedura de comunicare în cadrul Grupului de lucru Coronavirus Sălaj, format din membrii ai C.J.S.U. Sălaj cu responsabilități și atribuții directe privind gestionarea situației cu privire la evoluția noului Coronavirus în județ (Prefectul judetului Sălaj, directorul executiv D.S.P. Sălaj, prim Adjunct I.S.U. Sălaj, inspector șef Inspectoratul de Poliție Judetean Sălaj, manager general- Serviciul de Ambulanță Județean Sălaj), în scopul stabilirii măsurilor și acțiunuilor immediate, care se impun în funcție de evoluția infecției.
  • Comunicarea agenților economici din județul Sălaj, care au relații contractuale cu firme aflate pe teritoriul țărilor declarate cu transmitere comunitară extinsă a coronaviruslui 2019-nCoV- o adresă cu recomandări în vederea limitării delegațiilor și a unei corecte gestionări a eventualelor situații de urgență generate de posibile îmbolnăviri cu coronavirus.
  • Modul de alocare a resurselor umane și a materialelor se va face conform OUG nr. 11/2020, la solicitarea DSP Sălaj. La nivel local, activitatea de izolare/ autoizolare la domiciliu, se va realiza cu ajutorul Comitetului Local pentru Situații de Urgență.

Coordonarea activității se realizează unitar, de către Direcția de Sănătate Publică (D.S.P.) Sălaj.

Florina Man – purtător de cuvânt Prefectura Sălaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *