O angajată a unui magazin din Zalău înşelată de un “client“

Urmărit naţional, prins de poliţiştii din Sălaj
30 aprilie 2020
Documentele pentru obținerea șomajului tehnic se depun, din 1 mai, prin aplicația
30 aprilie 2020

O angajată a unui magazin din Zalău înşelată de un “client“

O angajată a unui magazin, din municipiul Zalău, a fost înşelată cu suma de 200 de lei, de către două persoane, din judeţul Cluj, prin metoda “şmen”. Prejudiciul a fost recuperat.

În fapt, la data 28 aprilie a.c., la ora 15.47, Poliţia a fost sesizată prin apelul de urgenţă 112,  de către angajata unui magazin, din Zalău, despre faptul că două persoane necunoscute au pătruns în magazin şi au rugat-o să le schimbe o bancnotă de 500 lei în bancnote de 50 şi 100 lei. Aceasta le-a schimbat suma solicitată, însă la scurt timp s-au răzgândit şi au rugat-o să le dea bancnota înapoi, oferindu-i de această dată doar suma de 300 lei.

Poliţiştii din cadrul Biroului de Ordine Publică, aflaţi în supravegherea traficului rutier, au identificat persoanele bănuite de comiterea faptei, în timp ce se deplasau cu autoturismul pe strada 22 Decembrie 1989. Este vorba despre un tânăr de 31 de ani şi o femeie de 51 de ani, ambii din Judeţul Cluj.

Prejudiciul în valoare de 200 de lei a fost recuperat.

În cauză, poliţiştii au întocmit dosar penal şi continuă cercetările pentru infracţiunea de înşelăciune.

Pentru a nu deveni victimele unei astfel de infracţiuni vă informăm:

Metoda „şmen” se bazează pe inducerea în eroare, pe moment, a victimei.

Autorul solicită schimbarea unor bancnote în cupiură mai mică, după care se „răzgândeşte” şi cere banii înapoi, distrage atenţia victimei şi în acelaşi timp subtilizează o parte din banii primiţi în schimb, restituind doar o mică parte.

De asemenea, această metodă funcţionează şi la cumpărături, bazându-se pe sustragerea banilor oferiţi iniţial. – Maria Cristea purtător de cuvânt Poliția Sălaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *