Pompierii se lupta cu arderile necontrolate in Salaj

Soferita accidentata grav
4 septembrie 2012
Batuta crunt de prietenul ei
4 septembrie 2012

Pompierii se lupta cu arderile necontrolate in Salaj

Arderi necontrolate continuă şi în luna septembrie în întreg judeţul Sălaj. Din nefericire incendiile de vegetaţie uscată iau amploare în judeţul Sălaj şi în debutul lunii septembrie, la cele 12 arderi necontrolate de la sfârşitul de săptămână adăugându-se ieri încă şase

 

arderi. Cauza principală al arderilor necontrolate scăpate de sub control este reprezentată de neglijenţa cetăţenilor în igenizarea terenurilor. Astfel de la începutul anului şi până în prezent au fost înregistrate un număr de 290 arderi necontrolate (ponderile cele mai mari fiind în lunile martie 76 şi în august 48), majoritatea având loc în mediul rural, o mică parte şi în mediul urban.. Cu ocazia controalelor efectuate de I.S.U. au fost aplicate un număr de 42 de amenzi contravenţionale în valoare de 92.500 de lei.

Incendiile la vegetaţie uscată la data de 3 septembrie 2012, au fost următoarele:

-03.08.2012 localitatea Băbeni- a intervenit Secţia de pompieri Jibou, au ars 0,5 ha vegetaţie uscată cu posibilitate de propagare a incendiului la anexele gospodăreşti învecinate;

-03.09.2012 localitatea Drighiu- a intervenit Garda de intervenţie Nuşfalău arzând 2,5 ha de veg. uscată;

– 03.09.2012 Şimleu Silvaniei- a intervenit Secţia Şimleu şi au ars aproximativ 2 ha de veg.uscată;

– 03.09.2012 localitatea Sânmihaiu Almaşului– Garda de intervenţie Hida au ars aproximativ

7 ha de veg. uscată şi incendiul s-a propagat la pădurea învecinată arzând 3 ha de litieră pădure uscată pompierii luptându-se cu flăcările aproape 4 ore;

– 03.09.2012 localitatea Poarta Sălajului- a intervenit Detaşamentul de pompieri Zalău au ars aproximativ 5 ha de veg. uscată;

– 03.09.2012 localitatea Răstoci- a intervenit Garda de intervenţie Ileanda au ars circa 15 ha vegetaţie uscată.

Lt. Jacodi Lucian

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *