În intervalul 27 – 31 decembrie 2010, activitatea în cadrul Primăriei Municipiului Zalău se va desfăşura conform programului de lucru, obişnuit. În 2011, activitatea de încasare la ghişeele Serviciului Impozite şi
Taxe Locale va fi reluată începând cu data de 10 ianuarie. A fost stabilită această dată, deoarece extrasele de cont cu încasările din data de 31 decembrie 2010 vor putea fi operate, după prelucrarea lor în Trezoreria Municipiului Zalău, iar închiderea anului fiscal 2010 şi deschiderea anului fiscal 2011 se poate
efectua după primirea ultimelor extrase de cont de la trezorerie.Din ianuarie 2011 se modifică programul de oficiere a căsătoriilor, astfel: în zilele lucrătoare – 10 – 14, sâmbătă – 10 – 14 şi 16 – 18. În sărbătorile legale nu se oficiază căsătorii. În funcţie de solicitările cetăţenilor şi în concordanţă cu posibilităţile de organizare a activităţii ofiţerilor de stare civilă, programul va putea fi modificat. Această măsură a fost luată ca urmare a faptului că în cursul anului 2010 au fost oficiate duminica, 71 de căsătorii, ceea ce nu justifică prezenţa în fiecare duminică a unui ofiţer de stare civilă, în condiţiile în care nu se plătesc orele suplimentare. Se acumulează, astfel, multe ore suplimentare care înseamnă zile libere. Având în vedere că
personalul a fost redus, aceste zile libere afectează activitatea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor.