În contextul prevenirii riscului de răspândire a infecției cu COVID19, programul de lucru cu publicul a Direcției Publice Comunitare de Evideță a Persoanelor, pe perioada instituirii stării de urgență, se va desfășura după cum urmează:
SERVICIUL STARE CIVILĂ:
De luni până joi, între orele 8:30-12:00 și vineri între 8:30-10:00:
Notă: la oficierea căsătoriilor vor avea acces, atât în incinta instituției cât și în sala de căsătorii, maxim 10 persoane.
De luni până joi, între orele 14:00-15:00 și vineri între 12:00-13:00 :
Eliberarea certficatelor de stare civilă
SERVICIUL DE EVIDEȚĂ A PERSOANELOR
De luni până joi, între orele 8:30-12:00 și vineri între 8:30-10:00 :
De luni până joi, între orele 14:00-15:00 și vineri între 12:00-13:00 :
Eliberarea actelor de identitate, a adeverințelor și a formularelor solicitate, conform programării de la depunerea documentelor
În intervalul orar 12:00-14:00 și 15:00-16:00 se va proceda la igienizarea și dezinfectarea încăperilor destinate relațiilor cu publiciul, precum și a mobilierului existent în aceste spații.
PROGRAM PENTRU ZILELE DE SÂMBĂTĂ ȘI DUMINICĂ:
Pentru probleme deosebite putem fi apelați la numărul de telon 0260/610550,
Interior: 264, 185 și 224- pentru evidența persoanelor
290,151 și 267- pentru starea civilă
Accesul în spatiile de relații cu publicul va fi limitat la maxim 2 persoane, pentru a păstra distanța minimă recomandată.
Vor avea acces în spațiile de relații cu publicul doar persoanele care au interes direct, fără alți însoțitori, cu excepția cazurilor când situația împune prezența unei alte persoane.
Precizăm că în conformitate cu prevederile art.14 din Anexa nr.1, la Decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, nr.195, se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență; în consecință, actele de identitate care expiră în această perioadă sunt valabile pe toată perioada cât este instituită starea de urgență.
DIRECTOR IOAN PUȘCAȘ