Umilit de o funcţionară a Raiffeisen Bank Zalău

politia
Campanie pentru folosirea centurii de siguranta
2 septembrie 2009
telefon
A furat un telefon in valoare de 800 de lei
4 septembrie 2009

Umilit de o funcţionară a Raiffeisen Bank Zalău

BaniAM PRIMIT LA REDACTIE : În data de 4.09.2009 m-am adresat unei funcţionare a sucursalei Raiffeisen Zalău pentru a efectua o rambursare anticipată a unui credit.

 Suma de plată precizată de funcţionara băncii fiind mai mare decât cea din desfăşurător, am întrebat de unde provine diferenţa şi mi s-a răspuns pe un ton agresiv, de mahala : ” Cereti prea multe detalii, doar nu vreţi să vă spun şi numărul de la ciorapi „. În concluzie trebuia doar să plătesc majorările impuse de bancă fără să am măcar dreptul de a fi informat ce anume plătesc, fiind şi avertizat să am grijă cum vorbesc pentru ca mă aflu totuşi într-o bancă.

      În aceste condiţii de criză economică când băncile se luptă să-şi recupereze banii de la clienţii rău platnici, mă mir cum Raiffeisen îşi permite să-şi trateze în asemenea hal clienţii şi mi-e jenă că o astfel de persoană este lăsată să lucreze în relaţiile cu clienţii. Trăiesc cu speranţa că alţi clienţi nu vor mai avea parte de astfel de incidente nefericite.

            

                                  Un cetăţean umilit, dar nu umil – Daniel Claudiu Temeş

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *