Directia Silvica Salaj incepe o campanie de impadurire

750.000 euro pentru Centrul de copii ” ACASA”
14 martie 2013
15 martie –15 aprilie ,, LUNA PLANTARII ARBORILOR „
14 martie 2013

Directia Silvica Salaj incepe o campanie de impadurire

În scopul menţinerii integrităţii fondului forestier şi a permanenţei pădurii, Direcţia Silvică Sălaj a stabilit un program, pentru anul 2013,

care cuprinde efectuarea unor lucrări de regenerare a pădurilor pe o suprafaţă totală de 84 ha, din care 28 ha sunt împăduriri, iar 56 ha regenerări naturale.

 

În vederea consolidării plantaţiilor înfiinţate în anii anteriori, se vor efectua lucrări de completare a regenerărilor pe o suprafaţă de 6 ha. De asemenea, pentru buna desfăşurare a lucrărilor de regenerare a pădurilor ce se vor efectua, pe o suprafaţă de 2 ha, în fondul forestier privat aparţinând unor persoane fizice şi juridice cu care Direcţia Silvică Sălaj are încheiate contracte de prestări servicii silvice, unitatea noastră va acorda asistenţa necesară, în scopul executării unor lucrări tehnice de bună calitate. Direcţia silvică, prin ocoalele silvice din subordine, a oferit proprietarilor privaţi de pădure, contra cost, puieţii forestieri necesari pentru înfiinţarea plantaţiilor.

Pentru împădurirea suprafeţelor incluse în programul de regenerare, se vor folosi peste 170 mii puieţi forestieri. Deşi la nivel naţional există un deficit major de puieţi din speciile molid, gorun, stejar pedunculat, cer, stejar roşu şi salcâm, direcţia silvică a reuşit să producă în pepinierele proprii toţi puieţii forestieri necesari pentru împăduriri, şi a furnizat o parte din excedentul de puieţi la direcţiile silvice învecinate (peste 230 mii) şi la alţi beneficiari (peste 20 mii).

Valoarea lucrărilor de regenerare a pădurilor ce vor fi executate de Direcţia Silvică Sălaj, în anul 2013, în fondul forestier de stat administrat, depăşeşte suma de 595 mii lei. Aceste cheltuieli vor fi suportate de Direcţia Silvică Sălaj.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *