Joi: Receptia drumului judetean Ciucea – Crasna – Virsolt

12 decembrie, termen pentru unele obligaţii fiscale
7 decembrie 2011
Sin cu fan cuprins de flacari de la o tigara
7 decembrie 2011

Joi: Receptia drumului judetean Ciucea – Crasna – Virsolt

Finalizarea lucrărilor de reabilitare a drumului județean Ciucea – Crasna – Vîrşolţ

Consiliul Judeţean Sălaj, în parteneriat cu Consiliul Judeţean Cluj, organizează în 08.12.2011
recepţia la terminarea lucrărilor pentru primul drum judeţean finalizat în regiunea Nord – Vest prin
Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 2, Domeniul Major de Intervenţie 2.1, având ca
sursă de finanţare Fondul European de Dezvoltare Regională.

Consiliul Judeţean Sălaj se află astăzi la finalul celei mai mari investiţii din ultimii ani,
valoarea totală a proiectului, rezultată în urma achiziţiilor publice derulate, fiind de
59.775.578,37 lei, din care contribuţia Consiliului Judeţean Sălaj – 1.435.543,43 lei.

Rezultatele cantitative obţinute prin acest proiect sunt:
• 37,629 km de drum reabilitat şi modernizat;
• 244.589 mp – suprafaţă parte carosabilă reabilitată;
• 56.444 mp acostamente din piatră spartă realizate;
• 8 poduri nou construite;
• 3 poduri reabilitate şi consolidate;
• 1182 podeţe tubulare înlocuite.

Toţi factorii implicaţi în implementarea acestui proiect, Antreprenorul – Asocierea formată
din SC EURO STRADA SRL, SC HIDROCONSTRUCŢIA SA şi SC RECON SA, Inginerul – firma SC SEARCH
CORPORATION SRL şi Proiectantul – SC EXPERT PROIECT 2002 SRL, sub coordonarea echipei de
proiect, şi-au dat concursul pentru finalizarea în bune condiţii a lucrărilor de reabilitare, depăşind cu
succes numeroasele dificultăţi apărute pe parcursul execuţiei lucrărilor: regimul pluviometric excesiv
înregistrat în toamna anului 2010, care a condus la cele mai grave inundaţii înregistrate în această
zonă în ultimul secol şi la apariţia unor noi sectoare de drum afectate de fenomenul alunecărilor de
teren.
Reabilitarea acestui drum va avea ca impact creşterea accesibilităţii zonei în Transilvania de
Nord – Vest, prin legăturile pe care le realizează cu drumul european E 60, cu drumul naţional DN
1H (Zalău – Oradea) şi cu viitoarea Autostradă Braşov – Borş. Un alt impact major aşteptat în urma
implementării proiectului este valorificarea potenţialului turistic generos din zona riverană drumului,
plină de pitoresc şi diversitate a peisajului, dar insuficient valorificată până acum datorită lipsei de
accesibilitate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *