Din ianuarie 2011, programul cu publicul al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău este următorul: •Evidenţa Persoanelor – preluări acte şi eliberări documente: luni, miercuri, joi
între orele 08,30-16,30, marţi între orele 08,30-18,30, vineri între orele 08,30-13,00
•Starea Civilă – luni, marţi, miercuri, joi între orele 08,00-13,00 – preluări acte şi între orele 14,00-15,00 – eliberări documente;
– vineri între orele 08,00 – 11,00 – preluări acte şi între orele 12,00-13,00 – eliberări documente;
– sâmbătă între orele 10,00 – 18,00 – numai pentru înregistrarea deceselor. Serviciul se asigură de la domiciliu de către ofiţerul de stare civilă, care va fi anunţat telefonic de către poliţistul comunitar de la punctul de acces principal, din primărie.
Decesele de vineri, după ora 13,00, precum şi cele de sâmbăta, până la ra 17,00, se înregistrează sâmbăta, iar decesele de sâmbăta, după ora 18,00 şi de duminica, se înregistrează lunea.
Din 10 ianurie 2011 se reia activitatea de încasare la ghişeele Serviciului Impozite şi Taxe Locale, conform următorului program: luni,miercuri, joi, vineri – 7 – 16.30, marţi – 7- 18.30.
Eliberarea documentelor specifice serviciului se va face respectând următoarea procedură: documentele depuse până la ora 11, se eliberează după ora 12; documentele depuse între orele 11 – 14, se eliberează după ora 15; documentele depuse după ora 14 se eliberează a doua zi, după ora 12.
Toate aceste acte se ridică de la Centrul de Relaţii cu Publicul, din cadrul Primăriei Municipiului Zalău.