Începând de luni, 2 august, este funcțional serviciul electronic dezvoltat de Consiliul Județean Sălaj, în cadrul proiectului SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj. Cu o valoare totală de aproape 3 milioane de lei și co-finanțat din Fondul Social European, proiectul a avut ca obiectiv simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățenii județului. Astfel, au fost implementate servicii electronice cu privire la:• comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desfiinţare• comunicarea privind încheierea lucrărilor de construire/desfiinţare• obținerea acordului privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu judeţean• eliberarea licenței de transport• obţinerea de informaţii despre concesionare/închiriere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată• solicitarea acordului prealabil pentru lucrări în zona drumurilor judeţene• solicitarea sprijinului financiar pentru cazuri sociale Acestea sunt disponibile pentru cetățeni, primării, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri la adresa: http://servicii.cjsj.ro/dm_cj/servicii.nsf?open. Portalul de servicii electronice este unul complex, dar și prietenos cu utilizatorul, permițând înregistrarea solicitărilor 24 de ore din 24. Tot în cadrul proiectului s-a realizat retrodigitalizarea celor mai accesate și mai relevante documente din arhivă și a fost implementat un mecanism inovativ care permite vizualizarea securizată a copiilor documentelor eliberate pe baza codurilor de bare obținute. De asemenea, site-ul instituției a devenit unul receptiv, modernizat prin preluarea informațiilor curente existente pentru orice dispozitive și elemente de accesibilitate pentru persoanele cu dizabilități.